Når GLAiD træning er gennemført

//Når GLAiD træning er gennemført
Når GLAiD træning er gennemført2018-08-04T16:47:57+00:00

Det er naturligvis vigtigt at fortsætte træning og motion efter endt genoptræning. Du mister bevægelighed i knæ og hofter, og muskulatur omkring knæ og hofter bliver svage, hvis de ikke bliver brugt. Hvis du vil bevare dine resultater, er fire timers motion pr. uge nødvendigt.

Vi vil gerne hjælpe dig med at genoptage den motion, du er glad for.
Hvis det ikke er muligt, har vi forskellige træningstilbud, der er et godt supplement til din GLAiD-træning men også efter din GLAiD træning, så du bevarer resultaterne fra GLAiD-forløbet.

Stavgang er meget effektiv. Her træner du sikker gang med fokus på skridtlængde, fodafvikling og kropsholdning. Stavene hjælper dig med balancen, så du tør udfordre din gang. Sammen med os går du i Egernparken eller i Grøndalsparken på Frederiksberg.

Senior fitness og også et godt motionstilbud, hvis du ønsker et individuelt forløb med instruktion fra en fysioterapeut hver gang.

Cirkeltræning er til dig, der vil træne store muskelgrupper og kondition.

Bestil tid her:

Godthåbsvej 58A
Bülows hallen
Mariendals hallen