Når GLAiD-træning er gennemført - hvad så?

Det er naturligvis vigtigt at fortsætte træning og motion efter endt genoptræning. Du mister bevægelighed i knæ og hofter, og muskulatur omkring knæ og hofter bliver svage, hvis de ikke bliver brugt. Hvis du vil bevare dine resultater, er fire timers motion pr. uge nødvendigt.

Vi vil gerne hjælpe dig med at genoptage den motion, du er glad for.
Hvis det ikke er muligt, har vi forskellige træningstilbud, der er et godt supplement til din GLAiD-træning men også efter din GLAiD træning, så du bevarer resultaterne fra GLAiD-forløbet.  

Stavgang er meget effektiv. Her træner du sikker gang med fokus på skridtlængde, fodafvikling og kropsholdning. Stavene hjælper dig med balancen, så du tør udfordre din gang. Sammen med os går du i Egernparken eller i Grøndalsparken på Frederiksberg.

Senior fitness og også et godt motionstilbud, hvis du ønsker et individuelt forløb med instruktion fra en fysioterapeut hver gang.

Cirkeltræning er til dig, der vil træne store muskelgrupper og kondition.

Nyheder

Find vej

Fysioterapi og Træningsklinik
Godthåbsvej 58A
2000 Frederiksberg
(Hjørnet af Godthåbsvej og Ærøvej) 

Fysioterapi og Træningsklinik
Frederiksberg Hallerne
Jens Jessensvej 20
2000 Frederiksberg

Skriv til os her

Webdesign - Mediestorm ApS